Перейти до основного вмісту
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СПІЛКУВАННЯ

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СПІЛКУВАННЯ

Основною перешкодою для ефективного навчання дітей з порушеннями розвитку зазвичай є протестна поведінка та відмова від співпраці (комунікативної взаємодії). Саме тому на початкових етапах роботи саме формування співпраці є нашою основною метою. Лише навчиши дитину виконувати прохання, реагувати на інструкції, ми можемо планувати навчання іншим навичкам: побутовим, мовним, розумовим, соціальним і т.д. Формування у дитини навички співпраці тісно пов’язане з наявністю керівного контролю у батьків та значущих дорослих. 
Детальніше у повному тексті статті http://vakp.nlu.edu.ua/index.php/2227-6246/article/view/156592 
 

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.